b_150_150_16777215_00_images_stories_stihl_stihl_30_logo_k.jpg

Budapest, 2021. november 17. - 30 éves lett Magyarország vezető kerti gépeket forgalmazó vállalata, az Andreas Stihl Kereskedelmi Kft.

November 15-én ünnepelte fennállásának harmincadik évfordulóját az Andreas Stihl Kereskedelmi Kft.

b_150_150_16777215_00_images_stories_stihl_stihl30_szentesi2021.jpg

A STIHL varázsa: 2023-ban nyílik a "STIHL Világ" vállalati múzeum
A STIHL Világ bemutatja a vállalat és termékeinek történetét, valamint tudásbázist kínál a fákról és az erdőről.
A STIHL jelenleg korszerűsíti és bővíti waiblingeni székhelyét. A leendő komplexum zászlóshajója az ott épülő STIHL Világ. A tervek szerint 2023-ban nyílik meg, és összesen három szinten mutatja be a STIHL márkát, miközben a látogatóknak a fával és az erdővel kapcsolatos tudásplatformot kínál.
A STIHL olyan márka, amely világszerte izgatottá teszi az embereket és felkavarja az érzelmeiket. Az új STIHL Világ a vállalat waiblingeni székhelyén épül, hogy a márka jelenlétét a STIHL eszközök használatán túl is erősítse, és egyedülálló módon mutassa be. A múzeum három szinten, 1500 m2 kiállítótérrel és összesen 5000 m2 területtel várja majd a látogatókat különböző témákban. A hangsúly nemcsak a vállalaton és termékein van, hanem egy olyan témán is, amely a STIHL alapítása óta a márka szinonimája: a természet, különösen az erdő és az erdők iránti rajongás. Fontosságának megfelelően ennek a témának külön szintje lesz a STIHL Világban.

b_150_150_16777215_00_images_stories_stihl_stihl30_szentesbakon2021.jpg

Szórakoztató utazás, amely a jövőre való kitekintéssel zárul
A "Vision" és az "Innovation" szintek szórakoztató időutazásra viszik a vendégeket a vállalat közel 100 éves történetén keresztül, a történelmi kétemberes fűrészekkel való kezdetektől a jelenlegi STIHL technológián keresztül - amely számos területen élen jár - a jövő technológiájáig és annak várható alkalmazásáig. Az új STIHL Világ egy másik területe a STIHL TIMBERSPORTS-ot mutatja be, és lehetővé teszi a látogatók számára, hogy elmerüljenek a sportfavágás rejtelmeiben. A STIHL Világ élményét egy kávézó és a STIHL márkabolt termékeit tartalmazó üzlet teszi teljessé.
"Az új Brand Worldünk mindezen területe lehetővé teszi, hogy ügyfeleink, rajongóink és az érdeklődők egyaránt informatív és szórakoztató módon ismerjék meg a STIHL márkát. Meggyőződésem, hogy ez erősíteni fogja az emberek STIHL márkához való hűségét" - mondja Norbert Pick, a STIHL marketingért és értékesítésért felelős igazgatósági tagja.

b_150_150_16777215_00_images_stories_stihl_stihl30_bakongab.jpg

Forrásanyagok fával és erdővel kapcsolatos témákhoz
A STIHL Világ harmadik szintje, az "Emotion" egy széleskörű tudásplatform a fával és az erdővel kapcsolatban, különösen a fenntarthatóság témakörében. A "fenntarthatóság" kifejezést több mint 300 évvel ezelőtt alkották meg az előremutató erdőhasználat leírására. A tudásplatform olyan témákról nyújt a látogatóknak széles körű tájékoztatást, mint az erdei ökoszisztémák, az őserdők vagy a fenntartható erdőgazdálkodás.
"A nemzeti és nemzetközi elemeket egyaránt felvonultató kiállítás célja, hogy az erdők és az erdőgazdálkodás témakörében releváns forrássá váljon, és a látogatók saját véleményt formálhassanak a bemutatott témákról, függetlenül attól, hogy iskolások vagy erdészeti szakemberek" - mondja prof. dr. Jürgen Bauhus, a Freiburgi Egyetem Erdőművelési Tanszékének vezetője és a STIHL Világ ezen szintjének kurátora.
Az új STIHL Világ a STIHL waiblingeni alapító vállalatának jelenlegi korszerűsítése és széleskörű bővítése keretében jön létre. A közvetlenül a Rems folyó partján, a környező természeti környezetbe harmonikusan illeszkedő komplexum zászlóshajó projektjét képviseli, és a tervek szerint 2023-ban nyitja meg kapuit.

Szentesi Levente elmondta, hogy a STIHL legújabb fejlesztése egy olyan alkalmazás, amely az erdőleltár adatait teszi hozzáférhetővé. Ezzel valósággá válhat a terepi adatrögzítés. Ez az újdonság a jövő évben lesz kapható.
Hozzátette, hogy a STIHL közelmúltban zajlott Nemzetközi Médianapja elsősorban az akkumulátoros szegmensre összpontosított, mert azon a területen valósult meg a legtöbb fejlesztés.
Most mutatkozik be az a rendszer is, amely komoly zajcsökkentést képes elérni az eszközöknél, ráadásul az emberi fül számára legkárosabb frekvenciákat kiszűri.
Az igazgató említést tett egy új fejlesztésű láncról is, amely 10-15 százalékos teljesítmény-növekedést tesz majd lehetővé. Ez előre láthatólag a 2022/2023. év fordulóján lesz elérhető.
Szentesi Levente reményét fejezte ki, hogy a járványhelyzet alakulásától függően a STIHL Timbersports küzdelmek jövőre ismét közönség előtt folyhatnak.
Bakon Gábor ügyvezető igazgató a ForestPress kérdésére elmondta, hogy a STIHL fontos célja a kibocsátás csökkentése és a biztonságos munkavégzés elősegítése. Meggyőződését fejezte ki, hogy a STIHL termékek biztonságos és megbízható eszközökként szolgálják a fakitermelőket. Ezt bizonyítja többek között a profi felhasználók részére tervezett akkumulátoros gépcsalád is. A cég stratégiája szempontjából nagyon fontos a szállítási láncok tervezése, csökkentése, de a STIHL jelenleg nem tervezi magyarországi gyártóbázis létesítését, ám Kelet-Európában fog a jövőben újabb üzemet alapítani. (Z)

 

No events