ForestPress fotók
Jó hangulatú juniálist rendezett a Stihl Magyarország Kft a biatorbágyi telephelyén
Ebben az évben elmaradt az immár hagyományos „STIHL Országos Fakitermelő Verseny” a budakeszi Szilfa tisztáson, ám helyette a Viking lépett elő főszereplővé a márka labeljei közül.
A családi nap a székház és logisztikai központ körül zajlott, volt ott fűnyíró verseny, motorfűrészes bemutató, kipróbálhatták a traktoros fűnyírót, volt tombola, és felpróbálhatták a Timberports öltözékeit is. Egész nap szólt a zene, és sült a kenyérlángos, meg a kürtős kalács. A gyermekek minifűnyíróval „dolgoztak” és fölülhettek a kistraktorokra is. A nagyobbacskák pedig Viking focival triblizhettek a Stihl-kiskapukkal határolt pályán.
A tanulni vágyók meghallgathatták a cég marketing és logisztikai tevékenységéről szóló előadást, és megtekinthették az impozáns raktárt.
A rendezvényről és a cég terveiről kérdeztük Szentesi Leventét, a Stihl Magyarország Kft. marketing igazgatóját.
– Ebben az évben elmaradt a Stihl-fűrészek bőgése és a fejszék csattogása…
– A fakitermelő versenyt eddig hagyományosan, minden évben megrendeztük, de idén egy családi nappá alakítottuk át.
Eredetileg szerettünk volna egy nagyobb publicitású eseményt rendezni, ami nemcsak a szakembereknek, hanem a nagyközönségnek is szól. A gazdasági válság közepette azonban úgy döntöttünk, hogy a szakmai körnek szóló fakitermelő versenyt elhalasztjuk. Jövőre, reményeink szerint ismét megrendezzük a nagysikerű szakmai versenyt, egybekötve egy Stihl családi nappal.
– Mikor láthat a hazai közönség is Timbersports-versenyt?
– Tavaly az innoLignumon bemutatkozott a Timbersports-show, és reméljük, hogy jövőre nemcsak a bemutatóra, hanem a versenyre is sok kerülhet. Jelenleg folyik a hazai csapatépítés, keressük és kiképezzük a magyar kulcsszereplő versenyzőket. Néhány éven belül felépíthetünk egy olyan magyar csapatot, amely a siker reményében szerepelhet az Európa- és a világbajnokságon.
– Együttműködnek a magyar fakitermelő válogatottal?
– A magyar fakitermelő válogatottat már két éve mi támogatjuk, többek között eszközökkel, ruhákkal, és a versenypálya is a mi közreműködésünkkel létesült. Természetesen az ő segítségükkel szeretnénk a magyar Timbersports-csapatot is megszervezni.
– A mai rendezvény egyik jellegzetessége, hogy a gyermekek megnyerésére törekednek. Ez koncepcionális törekvés?
– Azért is neveztük a mai alkalmat családi napnak, mert azt szerettük volna, hogy minél több gyermekes család látogasson el. Ez azt is jelképezi, hogy a Stihl egy nagy család. A cég a mai napig családi tulajdonban van, a szakkereskedések valamennyi dolgozója is úgy tekinti, mint egy nagy családot. Nincsenek részvényesek, nem mentünk a tőzsdére, és nem árulunk nagyáruházakban. A Stihl a szakkereskedőkre és családjaikra épít, és így érhetik el ők is az üzleti sikert. (z)