2015. december 7. - A SEFAG Erdészeti és Faipari Zrt. részvételi felhívást tesz közzé a „SEFAG Zrt. 2016. évi kommunikációs és marketing stratégiájának elkészítése és megvalósítása” tárgyában indított beszerzési eljárásban. Ajánljuk azon tagjaink, partnereink szíves figyelmébe, akik ezen a területen dolgoznak.
1. Az eljárás jellege: Ajánlatkérő ( SEFAG Erdészeti és Faipari Zrt.) felhívja az ajánlattevők figyelmét, hogy a jelen ajánlatkérés és annak folyamata nem minősül a közbeszerzésekről szóló mindenkor hatályos törvény szerinti közbeszerzési eljárásnak. Ennek alapján Ajánlatkérőnek jogában áll az ajánlatkéréstől bármikor indokolás nélkül elállni, vagy dönthet úgy, hogy a szerződést nem köti meg.
2. A beszerzés tárgya, illetőleg mennyisége: SEFAG Zrt. 2016. évi kommunikációs és marketing stratégiájának elkészítése és megvalósítása.
Jelen eljárásban kommunikáció és marketing alatt értendő valamennyi, a SEFAG Zrt. tevékenységével, szolgáltatásaival kapcsolatos információs, reklámozási, PR és marketing tevékenység, melynek célja a SEFAG Zrt. és tevékenysége ismertségének növelése, szolgáltatásai igénybe vevőinek és látogatói számának növelése, különös tekintettel a SEFAG Zrt. üzemeltetésében működő Zselici Csillagpark létesítményeire, valamint a Kardosfa Hotelre.
A SEFAG Zrt. tevékenységéről részletes információt az alábbi oldalakról szerezhetnek az Ajánlatte-vők:
• www.sefag.hu
• www.zselicicsillagpark.hu
• www.kardosfa.hu
• www.somogyiturizmus.hu
• www.sefaghunting.hu
A feladat részletes leírása:
2.1. Komplex Kommunikációs és marketing stratégia kidolgozása, szem előtt tartva a 2. pont bevezetőjében megfogalmazott célokat, valamint a stratégia jóváhagyatása a SEFAG Zrt. képvise-lőivel. Ennek keretében kerüljenek meghatározásra az alábbiak:
• kommunikáció és marketing tevékenység tárgyát képező tevékeny-ség/szolgáltatás/létesítmény
• kommunikáció és marketing eszköz, kommunikációs és marketing csatorna (médium ese-tén konkrét meghatározás)
• kommunikációs és/vagy marketing tevékenység részletezése,
• megcélozandó közönség,
• költségterv,
• időbeli ütemezés (akár egyszeri, akár folyamatos, vagy rendszeres jellegű tevékenység)
• elérésre vonatkozó becslések.
A kommunikációs és marketing eszközök indikatív listája:
• helyi és országos sajtólista készítése, frissítése
• sajtóközlemények, cikkek, háttéranyagok írása és szerkesztése (maximum 15.000 karakter + képek) – helyi, regionális és országos média
• kapcsolattartás az újságírókkal – témagenerálás, nyilvánosságszervezés
• sajtófigyelés, monitoring és médiaclipping készítése
• outdoor kampány
• indoor kampány
• plakát
• óriásplakát, járműreklám, pop-up, roll up, molino és egyéb reklámfelületek
• brossúra, szórólap és egyéb papír alapú nyomtatott kiadványok
• szórótermékek
• banner és egyéb online média hírdetések
2.2. Kommunikációs és marketing stratégia megvalósítása
• SEFAG Zrt. Arculati kézikönyvének aktualizálása.
• Az Ajánlatkérő által elfogadott Kommunikációs és marketing stratégiában megfogalmazott tevékenységek végrehajtása – szem előtt tartva a 2. pont bevezetőjében megfogalmazott célokat, ennek keretében különösen:
o a stratégiában megfogalmazott tevékenységek végrehajtásában közreműködő szol-gáltatók felkeresése, kiválasztása.
o SEFAG Zrt. nevében tárgyalások lefolytatása a kommunikációs és marketing esz-közök és csatornák szolgáltatóinak képviselőjével.
o a tárgyalások alapján a megfelelő szerződések megkötése/megrendelések végrehaj-tása, SEFAG Zrt. előzetes jóváhagyását követően a kommunikációs és marketing tevékenység egyes elemeinek megvalósítása tárgyában, a SEFAG Zrt. javára azzal, hogy a szerződésszerű (hiba és hiánymentes, késedelem nélküli) teljesítésért a SEFAG Zrt.-vel szemben a nyertes Ajánlattevő felel.
o a kommunikációs és marketing eszközök számláival és kifizetésével kapcsolatos ügyintézés.
o a teljesítés során
- folyamatos kapcsolattartás a kommunikációs és marketing eszközök és csatornák szolgáltatóinak képviselőjével,
- az egyes tevékenységek végrehajtásának folyamatos monitoringja, mely-nek során elemzi és értékeli az egyes tevékenységek eredményességét és hatékonyságát, szükség esetén intézkedési javaslatot tesz, illetve a stratégia módosítását kezdeményezi,
- SEFAG Zrt-vel való folyamatos egyeztetés és tájékoztatás.
A SEFAG Zrt. Ajánlattevők kérésére konzultációs napot biztosít az ajánlattételi határidő lejártát megelőzően az alábbi időpontban: 2016. január 7. Ennek pontos időpontjáról és helyszínéről a rész-vételire jelentkezők értesítést kapnak.
3. Teljesítési határidő:
Kommunikációs és marketing stratégia kidolgozása: Megbízási szerződés aláírását követő 30 nap.
Arculati kézikönyv aktualizálása: Megbízási szerződés aláírását követő 30 naptári nap.
Kommunikációs és marketing stratégiában megfogalmazott tevékenységek végrehajtása: fo-lyamatos, az Ajánlatkérő által elfogadott kommunikációs és marketing stratégiában jelölt üte-mezés szerint, 2016. december 31-ig.
4. Az ajánlattételi határidő: 2016. január 20.
Felkérjük az eljárásban ajánlatot benyújtani szándékozó személyeket/szervezeteket, hogy ajánlattételi szándékukat
2015. december 22. napján 16 óráig
szíveskedjenek jelezni az alábbiak szerint:
Személyesen vagy postai úton a 7400 Kaposvár, Bajcsy-Zs. u. 21. címen, Kovácsné Kiss Zita, tu-risztikai és közjóléti referens részére, vagy e-mail-en a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre. Az írásos megkeresésben kérjük megjelölni a „SEFAG Zrt. 2016. évi kommunikációs és marketing stratégiájának elkészítése és megvalósítása” címet, valamint a potenciális ajánlattevő
- nevét, címét, e-mail címét és telefonszámát, valamint
- kapcsolattartójának nevét, e-mail címét és telefonszámát.
AZ AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁS TELJES DOKUMENTÁCIÓJÁT A SEFAG ZRT. VALA-MENNYI RÉSZVÉTELRE JELENTKEZŐ RÉSZÉRE 1 MUNKANAPON BELÜL MEGKÜLDI.
A DOKUMENTÁCIÓ INGYENES.
Amennyiben fentiekkel kapcsolatban további információra lenne szüksége, kérdéseit kérem a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre küldje meg, az ajánlattételi határidőt megelőző 2 munkanappal. Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ezen határidőt követően beérkező kérdésekre ne válaszoljon.