UKTFA új elnöke hatékonyabb reklámkampányt indít (Fatáj)

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 
Geoff Arnold, az Egyesült Királyság Faépítő Szövetsége (UKTFA) új elnöke bejelentette: a szervezetük a faépítés előnyeit bemutató reklámkampány új fázisát kezdi, annak ellenére, hogy az aktuális visszaesés jelentősen befolyásolja az építőipart.

Geoff Arnold, aki egyben a Pinewood Structure ügyvezető igazgatója, elismerte az aktuális piaci környezet nem éppen biztató, de szerinte 2010-re várható piaci javulás pozitív jövőt jósul a faszerkezet-építő iparnak.
"Az utóbbi években a közösségi marketing a faépítésnek csak néhány fontos elemére fókuszált" - nyilatkozta.
"Legfőbb ideje, hogy előre haladva, üzenetünket eljuttassuk a piacunkra".
Az üzenet háromszoros - fenntarthatóság, energiahatékonyság (beleértve egy egészséges élhető környezetet) és gyors kivitelezés.
Arnold úr szerint az nemzeti építési szabályozókban foglalt megszorítások az energiahatékonyság vonatkozásában és az összes új építésű lakásra előírt követelményrendszer segítségül szolgálnak a faváz-szerkezetek eredményes propagálására.
Az iparáguk egyik legnagyobb kihívásának tekinti, hogy a meglehetősen lassan cserélődő tervezők körében hatékonyan tudják népszerűsíteni a technológiájukat. Hisz abban, hogy a visszaesésben elveszett, visszafogott termelőkapacitások újra tisztességes eredményű munkát fognak tudni végezni, ha a gazdasági környezet erre újra lehetőséget teremt.
Az UKTFA 2002-ben alakult, jelenleg az ország faszerkezet-gyártóinak mintegy 85%-át képviseli.


© 2024 Forestpress. All Rights Reserved.