Zöldít a Kleenex (Marketinginfo.hu)

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 
A világ egyik legnagyobb papírzsebkendő márkája elkötelezte magát a fenntartható erdőgazdálkodás mellett.
Hosszú ideje támadások érték a Kimberly-Clark-ot, amiért a világ egyik legnagyobb higiéniai papíráru gyártójaként nem fordított több figyelmet rá, hogy termékeit újrahasznosított anyagból gyártsa. A vállalat most bejelentette: kötelezettséget vállal, hogy termékei alapanyagát kizárólag fenntartható módon működő erdőgazdálkodásokból biztosítja.
A Kleenex a papírzsebkendők és WC-papírok közül a világ egyik legismertebb márkája. Elterjedtsége miatt különösen fontos lépésnek tekinthető, hogy gyártója elkötelezte magát az erdők megőrzése mellett. A bejelentésnek köszönhetően felhagyott a vállalat elleni "hadjáratával" a Greenpeace is, amely üdvözölte a rég várt kezdeményezést és bejelentést.
A Kimberly-Clark frissen megfogalmazott irányelvei szerint a cég növeli az igazoltan újratelepített erdőkből, valamint újrahasznosított forrásokból származó rostok felhasználását. Mindemellett a vállalat külön hangsúlyt fektet a veszélyeztett erdők védelmére.
"A Kimberly-Clark és a Greenpeace között született új együttműködés célja, hogy minél szélesebb körben promótálja az erdők megmentését, a felelős erdőgazdálkodást és az újrahasznosított rostok alkalmazását" - mondta el a bejelentés kapcsán Brooks, a Greenpeace Kanadai Erdő-kampány koordinátora.

© 2024 Forestpress. All Rights Reserved.