Magyar márka lett a Matusz-Vad (Győri Nap)

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 
2012. november 27. - 2012-ben ismét díjazták a magyar márkákat a független szakemberekből álló Superbrands Bizottság bírálói. A Matusz-Vad Zrt. számos eddigi elismerése mellé elnyerte a MagyarBrands díjat, és minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is érdemesnek ítéltetett, hogy a legjobb üzleti márkák egyike legyen. Objektív cégadatok és a bizottság szubjektív döntése alapján a Matusz-Vad igazi magyar márkának számít.
A most 18. évét ünneplő Matusz-Vad Zrt. az igényes vendéglátás megbízható beszállítójaként vált ismertté, amely az egyik záloga a hazai gasztronómia, valamint a hazai vendéglátó egységek sikerének. Az eltelt idő alatt stabil pozíciót vívott ki magának a hazai fagyasztott élelmiszeripari piacon, egy folyamatosan változó gazdasági környezetben, ahol elsődleges célja: partnerei igényeinek maximális kielégítése.
A 100 százalékban magyar tulajdonban lévő, győri cég több mint 6000 elégedett ügyfelet tudhat magáénak, akiknek ezúton is szeretné megköszönni a sok éves partnerséget. A közel 700 féle kiváló minőségű terméket kínáló Matusz-Vad Zrt. elsősorban fagyasztott élelmiszerek forgalmazásával foglalkozik, de a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően mára már szárazáruk is megtalálhatók a termékpalettán.
A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága és vezetői mind nagyobb szükségét látták, hogy a hazai termékekre kiemelt figyelmet fordítsanak, ezért 2010-ben életre hívták a MagyarBrands programot, a vezető hazai márkák jelzését. A program célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a hazai termékekre. A magyar fogyasztók számára egyre fontosabb, hogy az általuk megvásárolt árukkal hozzájáruljanak a hazai vállalatok és ezzel Magyarország gazdaságának fejlődéséhez. A MagyarBrands célja olyan magyar vonatkozású márkák díjazása, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselő lehetnek határainkon belül és azon kívül is.
A MagyarBrands márkához kapcsolt értékek olyan kézzelfogható előnyt jelenthetnek a magyar és a nemzetközi piacon, amelyek révén a termékek vonzereje és elismertsége is növekszik a vásárolók szemében.


© 2024 Forestpress. All Rights Reserved.