2015-09-28 - Globális kampányt indít 177 országban a Sony Pictures Television (SPT) Networks, melynek célja felhívni a nézők figyelmét a legfontosabb környezetvédelmi problémákra.
A Picture this kampány minden országban olyan helyi problémát mutat be a nézőknek, amelynek feldolgozásában nagy szerepet játszik a vállalat több évtizedes filmipari tapasztalata. "Nemzetközi csatornahálózatunk lehetővé teszi, hogy a világon mindenhol megszólítsuk nézőinket, és arra buzdítsuk őket, hogy tegyenek valamit a környezetük védelméért. Egy jobb világot mutatunk be nekik. Együtt képesek vagyunk pozitív változást elérni, hiszen a kampányban olyan központi témákat mutatunk be, amelyek mindannyiunk életére hatással vannak" - mondta Andy Kaplan.
"Mi az AXN-nél hiszünk a tettek erejében. Arra szeretnénk ösztönözni nézőinket is, hogy tegyenek valamit a változásért, hogy együtt egy jobb, tisztább világban élhessünk" - mondta John Rossiter, az SPT Networks CE ügyvezető igazgatója.
A helyi kezdeményezések régiónként különböznek, és aktuális környezetvédelmi problémákra keresik a megoldást: Dél-Afrikában a rinocéroszok védelme, Latin-Amerikában a közösségi kertek népszerűsítése, míg Romániában az illegális erdőirtás megakadályozása a cél. Magyarországon az utcai szemetelés és az illegális szemétlerakás áll majd a kampány középpontjában, melynek online és offline elemeit tavasszal lokális on air kampány egészíti ki.