2017 májusától a piaci elvárásokhoz és a nézőink igényeihez igazodva frissítjük, modernizáljuk televíziós csatornáinkat és kínálatunkat.
Az arculat- és műsorbeli változtatásokkal még inkább közösségi televíziózásra törekszünk, és igyekszünk együtt fejlődni közönségünkkel. Kínálatunkban a legnépszerűbb saját gyártású és vásárolt tartalmakat benntartjuk, de új műsorokkal is színesedünk, és ezek promóciója minden eddiginél intenzívebb támogatást kap anyacégünk, az Origo-New Wave Media cégcsoport portfóliójának köszönhetően.
Lássuk pontosabban, mi is változik:
Magyarország első számú életmódcsatornája a LifeNetwork nevet május 1-től LifeTv névre cseréli, és egy egészen új arculattal várja majd nézőit. Az elsősorban 18-49 év közötti nőket megszólító csatorna fő témái között az egészség, divat, szépségápolás és gasztronómia is megtalálható lesz. A nézőknek elhozzuk többek között a nagysikerű amerikai reality show-t, A Kardashian sztorit, de folytatjuk Ez Zsír! magazinunkat Sarka Katával, Peller Mariannal pedig az Utazás a lelked körül című sorozatunkat.
Az OzoneNetwork szintén megújul, és május 1-től OzoneTv néven folytatja küldetését. E csatornánk arculata is változni fog, ám kitartóan maradunk a „zöld törekvések” mellett. Tudomány, technológia, ökoszisztéma, egészség és utazás témaköreinkkel továbbra is meg kívánjuk őrizni egyedi státuszunkat a televíziós piacon. Palettán tartjuk és tovább gyártjuk az OzoneUtazás, az Egyenlítő és a Hogyan készül? Megmutatjuk! című saját műsorainkat, amelyek kiemelkedő népszerűségnek örvendenek a 18-59 év közötti, magas iskolai végzettséggel rendelkező, a világ dolgai és a zöld témák iránt érdeklődők köreiben.